És még mindig van olyan városlakó (vagy átutazó), aki nem tudja, hogy a gyógyszertár előtti lámpánál BE KELL ÁLLNI a csíkig. A szerkezetben ugyanis érzékelő van, így ha nem elég közel állunk az autóval, akkor nem fog zöldre váltani soha az életben.


A Penny előtti lámpának viszont nem nagyon tudom, mi értelme. Sokat gondolkodtam rajta, és arra jutottam, hogy semmi egyéb nem lehet, mint hogy a bejövő forgalmat hivatott lassítani. Mer' így jön az ember Kecskemét felől, és azt látja, hogy sehol senki, nem akar senki átmenni, sem elkanyarodni, a lámpa zölden világít. Na, jó, akkor most talán sikerül... most átjutok minden gond nélkül- gondolja naívan. Lendület van, forgalom nincs. De akkor a "dög" - mintha tudná, látná, hogy jövök- már sárgul, s mire odaérek, egyértelműen tilosat mutat. De miért? Miért? Miért?
Miért kell megállnom 3 másodpercre, mikor csak én vagyok az úton?
Merthogy nem tart tovább a tilos jelzés, nem ám. Annyi idő alatt nemigen jutna át senki előttem még futva sem. Amint a lámpa érzékeli, hogy megálltam, máris újra zöldre vált. Egyéb értelme nem volt az esetnek, mint az, hogy fékezzek, majd újra gázt adjak. Azon túl, hogy iszonyú ideges vagyok minden alkalommal, nyilvánvaló, hogy a kocsi fogyasztásának sem tesz jót, nem beszélve az indítás megnövekedett szükséglete miatti környezetszennyezésről. Ez ugye nagyon nem mindegy, főképp mostanság, mikor terítéken van a szálló por okozta veszély. Jó, tudom, hogy ez itt nem Pest, de én biztos vagyok benne, hogy nálunk sem mindegy, mennyi szutyok kerül a levegőbe. Az viszont biztos, hogy csodalámpánknak köszönhetően már biztos nem száguldozva fogok berontani a városba. Ennyi értelmet bírok találni a forgalomirányító "viselkedésében".

A bejegyzés trackback címe:

https://lajosmizse.blog.hu/api/trackback/id/tr68874144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása